آرزوها
آرزوها



درود دوست من

من و بانو ( پروانه خانوم ) لازمه برای دوستانی که تازه به جمع ما پیوستن این توضیح رو بدیم که

وبلاگ ما دارای موضوعات متنوعی مثل دل نوشته هامون ، آسمون آرزوهامون

سخنی با خودم ، حرفای خودمونی ، میدان شادی و داستان هست که

به تدریج توسط من و بانو هر هفته به روز میشن

امروز یکجا ؛ با هم دیگه چندتا از این بخش ها رو به روز کردم که امیدوارم مفید باشه و لذت ببرین

..

این حرف رو هم دوست دارم الان رک و راست بزنم ، این مدت که به وبلاگ های متفاوتی سر زدم

متوجه این موضوع شدم که دوست دارم شما هم احیاناً اگر مثل من نمی دونید این نکته رو هم در نظر بگیرید

همه ما حق داریم به هر وبلاگی که دوس داریم بریم و سر بزنیم ، در این شکی نیست ، اما

حتی اگه ما به وبلاگ شما نیومدیم نظر بذاریم تا از طریق آدرسی که برای شما گذاشتیم ، شما هم به من سر بزنید

این دلیل نمیشه چون ما این کار رو نکردیم ، شما هم نیای !!!

« همیشه داشتن بازدید کننده ی زیاد حُسن یه وبلاگ نیست »

روی سخنم با اون دوستانی هست که ما رو لینک کردن و به اصطلاح تبادل لینک داریم

شما اگر واقعاً دوست داری به دیدن ما بیای ، لینک وبلاگ ما بین لینک دوستان شما هست و راحت میتونی بیای

و حتی با اومدنت ما رو شرمنده خودت میکنی که به هر دلیلی نتونستیم بهت سر بزنیم

در عین حال شما با این کار به ما درس دوستی ، بزرگی و معرفت میدی

اگرم دوست نداری بیای ، این حق من و شماست که انتخاب کنیم «کجاها بریم» یا «کجاها نریم»

پس خواهشاً کسی از اینجور حرفا که «چون تو نیومدی منم نیومدم» یا اینکه «آدرس وبلاگت رو نداشتم نیومدم و ...» رو

به دوستای خودش نزنه که به دور از انصافه

چقدر زیبا میشه وقتی تو این محیط مجازی بین ما دوستی و صمیمیت باشه

و احتمالاً اگه کسی به مشکلی برخورد و در توان ما بود بتونیم مشکلش رو حل کنیم

ببخشید ، نمیخواستم اینقدر طولانی بشه

..

برای کلام آخر امروزم متنی رو در نظر گرفتم که از بین آرشیوی که سالهاست دارمش پیداش کردم

به امید خدا تا آپ بعدی که مهمان پروانه خانوم خواهیم بود شما رو به خدا می سپارم

ساعات خوشی رو براتون آرزو میکنم.

 

تقدیم به پروانه ی مهربانم که اگرچه اونجور که باید نمیتونم با واژه ها و کلامم ازش قدردانی کنم

اما از صمیم قلبم عاشقش هستم و بــــــــــــــــــــی نهایت برام ارزشمنده

« تو » اگر لب تر کنی

دیر یا زود

بارانی ام را می پوشم

و به دیدن باران های تمام روزهای هفته از سال نیامده می روم ...

به خاطر « تو » ، مخاطب

دیر یا زود

آسمان را جواب می کنم

دریا را خراب

تو فقط لب تر کن !!

آه ، چه قدر خوبم من در این ساعت خوابیده

چه قدر خوبم

وقتی که می گویی

مراقب دختری که ته آیینه ات شاعر می شود باش

چه قدر خوبم

وقتی که هر چند بی بروز ، بی واژه ، بی اتفاق ...

اما هستی !!

سبز و ساده و آرام ...

می نشینی و از خورشید عریان دوشنبه ها حرف می زنی

که ترس از سفر ، کبودش می کند

و از هلال ماهی

که در آئینه ام کاشته ام

و ناشنیده می دانی

هر سال زمستان پر از عطر بابونه می شود

نگاهم می کنی

دهانم طعم « آبی » می گیرد

نگاهم می کنی

آسمان « بنفش » می شود ...

بنفشه می بارد

دریا طعم « نارنج » می گیرد

نارنجی می شود !!

نگاهم می کنی

ساعت بیدار می شود

عقربه ها راه می افتند

به هشتاد می رسند !!

نگاه تو روی نت سی قفل می کند

نگاه من کلید سُل می شود

قفل را باز می کند

آه ، چه قدر خوبم ...

وقتی که بی بروز ، بی واژه ، بی اتفاق

اما هستی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 5 شهريور 1388برچسب:, ساعت 6:22 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar